Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

joi, august 28, 2008

http://www.ro.netlog.com/clan/picturi_in_imagini

Daca va intrebati de ce nu am mai trecut de mult pe aici, este ca acum folosesc mai mult Netlogul. Am creat un grup despre tehnica fotografica. Am incercat pe forumul Softpedia sa interactionez si cu alti oameni pasionati de fotografie, dar mi se raspunde greu. Pe Netlog, in grupul Picturi in imagini(nu stiu daca se potriveste titlul, voi ce ziceti?) sunt propietar. Incerc sa invat despre tehnica fotografica, alaturi de alti oameni pasionati la randul lor de fotografie. Acolo astept discutii in contradictoriu si discutii pro. Numai interactionand cu alti fotografi poti invata. Arta fotografica este grea, poate mult mai grea decat pictura. Acolo nu ai nevoie decat de o panza goala, pensule, culori, sevalet si un pic de talent. Pe cand aici, in arta fotografiei, talentul se transforma in compozitie si in date tehnice. Va invit si pe voi sa va alaturati acestui grup. Singurul inconvenient este ca trebuie sa fii membru Netlog ca sa te poti inscrie in grupul meu.
Daca vi se pare ca Netlogul nu vi se potriveste din diverse motive sau poate il considerati un alt site de matrimoniale, atunci va invit sa vizitati pagina mea de pe Netlog pentru a vedea ca atunci cand vrei sa transmiti cu adevarat ceva, poti. Tu iti poti crea pagina de pe Netlog(in caz ca nu esti membru) exact asa cum vrei tu in limita posibilitatilor de skin. Tu poti alege daca vrei ca pagina ta sa arate ca cea a unui om destept sau ca cea a unui om care cauta doar o aventura de o noapte(crede-ma, din pacate, gasesti si astfel de specimene pe Netlog si nu sunt numai barbati).

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse