Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

sâmbătă, decembrie 03, 2011

Bambusul, decor ieftin, dar de senzaţie

De curand, am avut o discutie cu cineva in legatura cu covorasele de bambus. Am contrazis acea persoana si i-am spus ca un covoras de bambus se poate folosi si pe masa, nu numai pe podea. Eu am avut asezata pe masa, peste fata de masa din carpa, o musama. Din pacate, aceasta fugea in toate directiile si stateam tot timpul sa o aranjez. Ma gandeam chiar sa o bat in pioneze de masa, dar avand o masa lucioasa nu imi permiteam sa o stric. Nu stiam la care din cele doua fete de masa sa renunt, tinand cont de faptul ca musamaua o pusesem peste fata de masa din carpa pentru a o proteja pe aceasta impotriva petelor de mancare, iar cea de carpa avea rol estetic. Apropo, fata de masa din carpa a fost de fapt o cuvertura care avea "ciucuri" pe toate partile. Am zis ca fata de masa este prea frumoasa ca sa renunt la ea, asa ca am plecat in cautarea unui covoras de bambus. Din pacate nu am gasit unul pe dimensiunile blatului de masa, asa ca initial am cumparat unul mai mic ca dimensiuni, apoi l-am inlocuit cu unul mai mare. Pot sa spun ca acum nu mai am nici o problema in legatura cu fata de masa. Nu mai fuge in nici o directie. Covorasul de bambus sta foarte bine la locul lui si pe deasupra da si o nota de eleganta camerei in care am folosit culori cat mai deschise: stejar, cires si fag.

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse