Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

duminică, aprilie 22, 2007

``I`m sorry, so sorry...``

Imi cer scuze tuturor celor care asteptau cu nerabdare poze de la mine pe site. Sper ca in curand sa revin cu o noua serie de fotografii. Din pacate la am pe film si pe hartie si o sa cam dureze ceva timp pana o sa le pun pe calculator. Speram sa gasesc pe cineva care sa se priceapa mai bine la scanarea filmelor si a fotografiilor. Nu sa imi iasa dungi negre pe margine, ca si cum fotografia ar sta intr-o parte. Din pacate nu am invatat inca cum sa modific o poza pe calculator. Stau mai prost cu engleza, ce sa-i faci?
Dar din fericire, tocmai mi-a recomandat cineva un laborator foto unde se face totul bine si cu pasiune. Sper sa fi avut dreptate! Am unele poze, putine, ce-i drept, care pot concura la claritatea imaginii, cu cele ale unui aparat foto digital. Sper ca, sa nu se piarda claritatea imaginii la incarcarea lor pe calculator, sa ma trezesc cu niste purici de toata frumusetea in imagini!
Multumesc, din suflet, Dragos Manea!!! Sper!
P.S.: Pentru toti amatorii de fotografie care doresc sa invete date legate de producerea si expunerea pe site si nu numai, a unei fotografii, va recomand sa intrati pe linkul celor de la fotomagazin. Il veti gasi in dreapta scrisului, pe blog, la categoria links.

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse