Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

vineri, august 24, 2007

Dioxina, bat-o vina!

La inceput a fost boala vacii nebune, apoi gripa aviara, iar la urma ne-am trezit si cu pesta porcina. Nu mai avem voie sa mancam nimic deoarece fiecare lucru contine un dram mai mic sau mai mare de substanta cangerigena. Painea, cartofii, banala sare de bucatarie si mai nou, iaurtul cu fructe, sunt alimente care ne pot provoca grave probleme de sanatate, dupa parerea medicilor si cercetatorilor.
Se pare ca cineva malefic, din umbra, urmareste un program de exterminare a populatiei, prin eliminarea alimentelor si bauturilor din hrana noastra zilnica, a padurilor prin defrisarea lor in vederea costruirii de vile si vilute situate in apropierea si la capatul pistelor de aeroport. Mai nou, au descoperit si niste substante chimice, foarte periculoase pentru sanatate, in produsele chinezesti existente in piata din targul Niro Europa. Nu stiau cum sa scape mai repede de aceste chinezecisme, asa ca au mai inventat cate ceva nociv pentru sanatatea noastra.
Multumim dragilor parlamentari si "cercetatori" ca tineti la sanatatea noastra si aveti un deosebit respect pentru noi, astia mai amaratii, care nu pot sa traiasca cu salariile si pensiile cu care voi va tot lauda-ti pe la radio si televiziune, ca le-ati marit si care isi cumpara lucruri ieftine deoarece nu isi permit mai mult de atat! Dar ma intreb, oare chiar le-ati marit?
De curand au descoperit dioxina in iaurtul Danone cu fructe, substanta care nu apare ca descriere in Dictionarul Explicativ Roman. Au retras deja de pe piata loturi cu iaurt care contin acest tip de substanta, iaurt care a fost considerat otravit.
Dar mai am o vorba pentru "dragutii" care au atata grija de noi:
Du-te frate-n pana mea
Ca viata e si asa grea,
Lasa-ma ca sa traiesc
Cu ce am si nu-mi priesc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

pe mine ma uimeste c-au descoperit aceasta substanta, in conditiile in care nu se poate determina la noi in tara, ci abia-n UNGARIA. CUM S-A DESCOPERIT?????????

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse