Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

sâmbătă, august 11, 2007

Scuze domnului Vlad Mereuta





Imi cer scuze domnului Vlad Mereuta deoarece nu i-am urmat sfatul de a cumpara un aparat foto digital Canon, ci m-am multumit cu unul din gama aparatelor semi-profesionale:Fuji finepix S6500fd!

In data de 27.07.2007 (ce data,nu?), intr-o vineri, am fost la cei de la f64 sa imi cumpar un aparat foto Canon powershot S3is, deoarece il aveau la oferta pe site, la pretul de numai 1100 roni, dar din pacate nu l-am mai gasit :-C . Am intrebat in continuare de inca alte 2 oferte, Canon powershot A710is sau Fuji finepix 5700, dar nici pe acestea din urma nu le-am mai gasit, desi pe site erau trecute ca fiind disponibile. Iarasi dezamagire :-C.
Toate aceste 3 aparate au in comun stabilizatorul optic de imagine, dar aparatul pe care l-am cumparat ulterior nu are decat stabilizator digital de imagine, din pacate, asa ca trebuie sa am mare grija sa beau mai putin ness ca sa nu imi tremure mana atunci cand fac poze. Dar totusi sunt multumita de el, mai ales de faptul ca are un zoom optic 10.07, are 6MP, iar la aceasta valoare face poze fine si normale.
Regret totusi si vechiul meu aparat cu film si asta deoarece puteam sa ma uit prin vizor atunci cand pozam, puteam sa fac poze din mersul masinii si avea functia de ati face singur poze, desi si acesta are aceasta functie. Nu am inregistrat dimensiunea timpului necesar pentru a ma putea fixa in fata obiectivului, dar oricum, aveam suficient timp sa setez aparatul, dar sa si ajung in fata lui pentru a ma fotografia. Poate nu voi renunta de tot la el, ci il voi folosi in a face instantanee din mersul masinii. Nu sunt sigura de fapt, ca noul meu aparat foto va face pozele fara zgomot de imagine din mersul masinii.
Oricum, voi invata sa fac poze cu acest aparat foto, iar cand voi fi mai avansata in acest domeniu, poate imi voi cumpara un alt aparat mai bun, unul de tipul SLR. Am gasit si 2 site-uri interesante despre cum se face o fotografie buna: www.fotogsm.ro si www.fotomagazin.ro
Daca doriti sa aflati multe detalii despre ce face o camera foto, atunci intrati pe site-ul: www.cameredigitale.ro
Eu mi-am inscris acest blog in lista celor de la www.blogcatalog.ro, la rubrica de foto bloguri, dar si intr-o lista de bloguri legate insa numai de fotografie: www.bloguri-foto.com

P.S.:(pentru mine ca sa nu uit): La acest aparat foto ii trebuie o lentila de conversie WL-FXS6

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse