Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

luni, septembrie 25, 2006

www.farmsjeans.ro


Daca locuiesti in Romania si esti una dintre acele persoane carora le place sa poarte jeansi, atunci eu iti recomand sa porti jeansii: Farms, Motto, Ranger, Lotus. Sunt foarte buni si rezistenti, atat la cusaturi, cat si la uzura lor zilnica si asta deoarece si eu contribui aproape in fiecare zi, cu exceptia zilelor de sambata si duminica, la producerea lor, inca de acum 6 ani, mai precis din data de 1 iulie 2000. Firma care se ocupa de producerea brandului FARMS, produce o gama variata de blugi, atat ca marime, cat si ca model, dar ca si culoare. Nu veti fi dezamagiti daca veti vizita magazinele noastre si asta deoarece este imposibil ca din gama diversa de modele si marimi, sa nu gasiti ceva pe gustul dumneavoastra. Si apropo, ca sa ai o stare de spirit buna atunci cand vei purta acesti blugi, ar fi bine, daca ai posibilitatea conectarii la internet, sa asculti postul de radio on-line: www.alternativ.ro
Pentru un machiaj ca la carte, valabil pentru ocazii speciale si nu numai, viziteaza site-ul cosmeticienei Ana:
www.machiaj. blogspot.com

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=ro&geocode=&q=Bucuresti,+Romania&aq=0&sll=46.437857,-45.175781&sspn=0.01393,0.027595&ie=UTF8&hq=&hnear=Bucure%C8%99ti,+Bucure%C5%9Fti,+Rom%C3%A2nia&ll=44.29544,26.06104&spn=0.001808,0.003449&t=h&z=18

4 comentarii:

Badi spunea...

Buna! Ma intereseaza sa-mi cumpar cateva perechi de jeansi de la Farm's Jeans, dar din pacate, in Brasov nu am gasit un magazin care sa vanda asa ceva, iar pe site-ul firmei nu se poate intra deocamdata. Nu stiu de ce. Daca exista un magazin care vinde produse Farm's Jeans in Brasov, dati-mi un semn pe : badi1976@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna. Si pe mine m-ar interesa sa achizitionez aceasta marca(Farm's jeans) din orasul Suceava.Am avut o pereche de blugi luata din Vatra Dornei insa, cand am vrut sa mai iau nu am mai gasit la acel magazin.Mersi(florintodasca@gmail.com)

Unknown spunea...

Buna, sunt si eu din Brasov si am aceeasi intrebare, de unde se mai pot achizitiona Farm`s Jeans??
Multumesc anticipat pentru raspuns

Elena Valentina spunea...

Din pacate, firma sa inchis din toamna lui 2007. La fosta fabrica mai puteti gasi blugi adusi din Turcia. Este undeva la sud de Bucuresti, pe la km 15. Nu am nici un numar de telefon al firmei.

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse