Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

joi, octombrie 12, 2006

Traficul de carne vie si semi-vie

Azi ( 8 septembrie 2006 ) am auzit o stire infioratoare. De la o colega de munca am aflat cum ca in zona periferica localitatii Varlam din judetul Giurgiu, s-ar fi gasit cadavrele a doi copii minori, sfasiati si cu organele interne lipsa. Unul de abia ar fi intrat in viata de cativa anisori, iar celalalt ar avea varsta de 12 - 13 ani. Se pare, din zvonurile recent lansate, cum ca primul copil ar fi fost baiat, iar cel mai mare ar fi fost fetita. Cadavrele ar fi fost descoperite Duminica, 3 septembrie2006, sau cu cel mult o zi inainte. Zona ar fi fost napadita de tot felul de politisti, SPP-isti si alti oameni ai legii.
Intrebarea care se pune este cine oare ar putea face asa ceva? Cine oare are sangele atat de rece incat sa sfasie un copil? Sa-i fure organele interne pentru a salva alte vieti? Oare singurul scop al acestor copii pe acest pamant a fost doar de `` a dona `` organe?
Parintii lor probabil ca inca ii mai asteapta cu o masa calda, cu o mangaiere, cu un sarut. Oare parintii acestor copii, au apucat sa ii dea disparuti la data savarsirii macelului? Sau au fost doar niste copii amarati vanduti de catre parinti din cauza saraciei? Oare parintii care isi vand copiii pentru a o duce ei mai bine, stiu de fapt unde pot ajunge acestia si la ce chinuri pot fi supusi? Eu sper ca parintii lor sa afle, astfel incat traficul de carne semi-vie sa inceteze! Traficul de prostituate reprezinta de fapt traficul de carne vie, pe cand traficul de persoane vandute sau rapite in scopul de a le fi prelevate organele, eu l-am denumit traficul de carne semi-vie si asta deoarece persoana in cauza moare, dar organele sale vor functiona in continuare intr-un alt trup sau alte trupuri. Daca dumneavoastra, stimati cititori, sau alte rude sau prieteni de ai dumneavostra, ar suferi un accident foarte grav, din diverse motive si imprejurari, dumneavoastra ati fi dispusi sa cumparati organe umane de pe piata neagra a traficului de carne semi-vie pentru a va putea salva prietenul cat mai repede, fara a mai astepta pe lunga lista a donatorilor voluntari prin acordul rudelor aflate inca in viata, stiind ca acestea pot fi prelevate de la diverse persoane fara acordul si bunavointa lor? Ati mai accepta operatia de transplant de organe?
Daca vreodata as fi bolnava foarte rau si as avea nevoie de un organ pentru a supravietui, atunci m-as gandi foarte bine daca sa accept sau nu oferta altui donator de a imi darui un organ. Singurul organ viabil si care se poate oferi atata timp cat esti inca in viata, fara sa ataci prea mult organismul si fara sa ii ataci prea mult functiile vitale, este ficatul. Daca tai o bucatica din acesta, restul ficatului ramas inca in organism se va regenera, acoperind locul ramas gol; se va dezvolta la loc, prin multiplicarea celulelor, pana la atingerea greutatii normale. Asa ca ar fi bine sa ne interesam dinainte de unde provine organul ce urmeaza a ne fi donat, noua sau unei cunostinte de a noastra, nu de alta, dar s-ar putea sa distrugem una sau mai multe vieti prin acceptarea acestuia! Eu mai bine as prefera sa ma las in voia sortii decat sa stiu ca distrug viata unui om sau a unui copil nevinovat.
Cateva lucruri mai am de spus in incheierea articolului, o vorba de-a lui Florian Pittis: `` Vinovatii fara vina cer sa se faca lumina! ``, in cazul victimelor traficului de organe si carne vie. Mi-am permis sa scriu cu culoarea rosie acest articol, deoarece acesta este de fapt si culoarea sangelui varsat de catre victimele acestor vanzatori si traficanti de carne semi-vie.
Dragi parinti, am o mare rugaminte la dumneavoastra: pe cat posibil, v-as ruga daca se poate, sa va feriti copiii, atat pe cei mari dar cat si pe cei mici, de intrarea in contact cu strainii, in mod special de catre persoanele care incearca insistent sa ii ademeneasca pe cei mici si nu numai, cu diverse dulciuri, plimbari cu masina, vorbe false cum ca l-ati fi trimis dumneavoastra pe insul respectiv sa ia cate ceva de acasa si cate si mai cate metode de a atrage copiii in cursa!!!
Si in final, nu uitati, poate cel mai importat lucru: COPIII ACESTIA NU AU NICI O VINA!!!
PS1: Tot ce e posibil ca sa nu gasiti acea stire de la inceputul articolului, nicaieri, in nici un ziar din ROMANIA, dar totusi aceste fapte exista. Chiar daca, sau mai degraba sper eu, ca acea stire sa nu fie decat un zvon, totusi aceste fapte exista oriunde in ROMANIA sau in LUME. Dumneavoastra le puteti stopa!!! Trebuie sa aveti incredere in copiii vostri ca vor pune in practica ceea ce i-ati invatat!
Va multumesc ca m-ati ascultat ( citit ) si sper ca ve-ti lua aminte la ceea ce v-am spus si v-am rugat sa faceti!!! To have all a good life!!!
PS2: Daca cumva tu, stimate cititorule, ai beneficiat vreodata de vreun transplant de organe, atunci ar fi cazul sa te interesezi de cine ti-a donat organul respectiv si sa te duci sa pui o lumanare si un buchet de flori la mormantul acestuia ! Ar fi un gest frumos din partea ta, gest care sa denote faptul ca acel om nu a trait degeaba, ai putea chiar sa te interesezi de ce hobby-uri a avut acesta si sa continui cu pasiunile lui. Si sa nu uiti niciodata ca omul respectiv va continua sa traiasca prin tine si prin alte persoane in a caror corpuri vor trai si functiona in continuare, organele respective !

Acest articol a fost preluat de pe pagina mea de mess, de pe pagina mea de 360 de grade. De aceea, la inceputul articolului veti observa data de 8 septembrie 2006, necorespunzand cu data de astazi: 12 octombrie 2006.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Infiorator...

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse