Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

joi, iunie 05, 2008

Nevoia de a avea un hobby - Fotografia

Ador sa fac poze, desi nu prea ma pricep la chestia asta (asa spun unii), dar ma intreb, cine oare, atunci cand a luat pentru prima data aparatul de fotografiat in mana, a stiut de la inceput ce este aceea o diafragma, un timp de expunere, o valoare ISO, a stiut care este diferenta dintre un zoom optic si unul digital, care este diferenta dintre un aparat foto semi-profesional sau unul de tipul SLR? Multi m-au rugat sa sterg si articolul acela despre cum va puteti cumpara o camera foto digitala. Imi pare rau pentru cei care m-au rugat chestia asta, dar eu, atunci cand am dorit sa imi cumpar o camera foto digitala, am avut nevoie sa intru pe internet si sa studiez oferta de produse on-line, sa citesc sfaturile pro si contra despre camerele foto digitale, ba chiar am cerut sfatul unor prieteni. Nu ii poti spune unui om sa isi cumpere un Canon caci este mai bun decat un Fuji. Trebuie sa ii explici si de ce trebuie sa faca acest lucru. Sa ii explici diferenta dintre modurile speciale de fotografiere, sa ii explici ca la unele aparate foto Canon semi-profesionale (Exemplu: Canon powershot S5is) ii poti atasa un blit mai puternic, astfel incat acesta poate face poze in locuri foarte intunecate, fara a obtine un zgomot de imagine, caci la aparatele foto profesionale exista posibilitatea schimbarii obiectivului, ca la un aparat mai performant poti face o filmare cu zoom optic, etc..
De curand am descoperit un site foarte interesant despre cum se pot face poze, un site atat pentru incepatori cat si pentru fotografii mai avansati (asa ca mine ;-) ). Site-ul se numeste Foto magia si este creat de catre Mircea Teodorescu. Nu are prea multe articole acest site, dar totusi , articolele pe care le are sunt de ajuns pentru inceput. Singurul inconvenient este ca nu poti comenta asupra articolelor, astfel ca, atunci cand ai o nelamurire asupra unui subiect relatat intr-unul dintre articole, singura posibilitate de a te lamuri este sa trimiti un mail. Desi pe site am multe adrese de site-uri web care duc catre pagini unde puteti gasi sfaturi despre cum se pot face fotografii sau despre cum se foloseste un aparat foto, totusi, acest site mi se pare a fi pe intelesul tuturor, atat pentru incepatori, cat si pentru cei mai avansati in domeniu.

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse