Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

duminică, ianuarie 15, 2012

Actori care ar (fi) trebui(t) sa traiasca vesnic

Exista actori buni si mai putini buni, care joaca in roluri remarcabile, dar care mai au si unele scapari in roluri care nu ii pun in valoare sau pe care fac greseala sa le aleaga din nevoia de a face rost de bani. Pe cei din urma mi-e greu sa ii insir deoarece sunt foarte multi. Dar mai exista si actori care te fac sa zici "UAU!" cand vizionezi un film si pe care ti-e drag sa ii urmaresti la cinematograf, chiar daca filmul nu este o capodopera. Cateva exemple am dat aici:

Jamie Lee Curtis, Anthony Hopkins, Morgan Freeman, Betty White, Sean Connery, Tom Hanks, Aidan Quinn, Anthony Quinn, Kirk Douglas, Nicolas Cage, Gerard Depardieu, Hugh Grant, Marcel Iures, Andie Mc Dowel

Ordinea este aleatoare, iar lista ramane deschisa pe masura ce astept propuneri de nume de personalitati puternice. Momentan, numai actorii acestia mi-au trecut prin minte, foarte putini, de altfel.

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse