Sunt pe urma mea

Sunt pe urma mea: Bloguri-Foto.com BlogCatalog.ro Add to Google

Translate

luni, ianuarie 09, 2012

De ce se freaca Ness-ul?

De ce se freaca Ness-ul?
Stiu ca fratele meu m-a intrebat odata lucrul acesta si i-am spus ca iese mai cremos daca il freci. Eu am invatat sa frec Ness-ul de la sora mea, il frecam pana ajungea la culoarea bej.
Cum fac eu Ness-ul: o lingurita si jumatate de zahar plus o lingurita de Ness la care se adauga o lingurita de apa si se freaca Ness-ul pana se deschide la culoare. Apoi se pune un cub de lapte si o lingurita de praf Coffeta peste care se toarna apa fierbinte, nu clocotita, altfel se va arde Ness-ul. Se poate inlocui apa cu lapte la micul dejun.
Voi cum il faceti?

Niciun comentariu:

Pasărea Colibri - Tristeţi provinciale

Florian Pittiş - Ploaia care va veni

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Florian Pittis - Sfarsitul nu-i aici

Asculta mai multe audio diverse